Chcesz dokonać zwrotu i nie wiesz jak postępować?

Masz prawo zmienić zdanie i nie musisz podawać nam żadnych powodów swojej decyzji! Jeżeli chcesz zwrócić otrzymane skarpety – wystarczy, że wyślesz je na adres:

GEEK SOCKS KINGA KARDAŚ

43-300 BIELSKO-BIAŁA

Ul. Ks. S. Stojałowskiego 2/2

O czym jednak musisz pamiętać dokonując zwrotu?

  • na zwrot masz 14 dni od dnia zakupu;
  • skarpetki nie mogą być zniszczone, uszkodzone, nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą nadal być oryginalnie zapakowane (fabrycznie zszyte etykietą);
  • nie zwracamy kosztów wysyłki oraz nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych;
  • obsługa zwrotu lub wymiany trwa 7-14 dni – jeżeli w tym czasie nie otrzymałeś od nas żadnej informacji, a środki nie wróciły na Twoje konto, to napisz do nas o tym koniecznie na adres email: sklep@geeksocks.pl.
  • WAŻNE! na pudełku, które do nas wysyłasz napisz ?ZWROT? oraz podaj numer zamówienia. Żeby dokonać zwrotu musimy mieć możliwość identyfikacji Twojej płatności!

A może otrzymałeś parę skarpet z widoczną wadą fabryczną?

Na etapie produkcji kontrolujemy jakość naszych wyrobów! Może się jednak zdarzyć, że czynnik ludzki zawini, a para, która nie powinna nas opuścić dotrze do Ciebie. W takiej sytuacji absolutnie nie pozwolimy na to, żebyś był zmuszony używać wadliwych skarpetek 🙂 Skontaktuj się z nami mailowo (sklep@geeksocks.pl) – napisz co się stało, załącz odpowiednie zdjęcia i koniecznie zostaw dane, które pozwolą nam się z Tobą skontaktować! Wspólnie na pewno poradzimy sobie z tym kłopotem 🙂

O czym jednak musisz pamiętać zgłaszając reklamację?

  • obsługa reklamacji może trwać 7-14 dni, choć postaramy się zrobić to tak szybko jak to możliwe;
  • wspólnie z Tobą ustalimy formę wyjścia z tego kłopotu – może to być zwrot środków, a może nowa para skarpet?
  • WAŻNE! wysyłając maila – pozwól nam zidentyfikować Twoje zamówienie – najlepiej podając w treści jego numer.

Wymiana – nie dajemy takiej możliwości

Skarpetki możesz zwrócić (na powyżej przedstawionych zasadach), a my zwrócimy Ci wtedy Twoje środki. Wadliwe sztuki powinieneś reklamować! A jeżeli interesuje Cię inna para niż ta, która do Ciebie dotarła – zachęcamy do złożenia nowego zamówienia!

Jednak z kilku powodów nie dajemy możliwości wymiany par skarpet na inne:

  1. Nie mamy sklepów stacjonarnych, w których mógłbyś to łatwo zrobić.
  2. Część z naszych kolekcji ma limitowane edycje – może się okazać, że zmiana rozmiaru nie będzie możliwa, bo nakład się wyczerpie.
  3. Ze względów higienicznych nie wymieniamy skarpetek, które zostały otwarte i noszą ślady użytkowania (nawet jeżeli było to tylko przymierzanie).