FAQ – Najczęściej zadawane pytania
WYSYŁKI I DOSTAWA
Czy GEEK SOCKS wysyła paczki/skarpetki za granicę?
Nie. Na ten moment skupiamy się nad rozwojem na rynku lokalnym. Nie wykluczamy tego jednak w przyszłości. Jeżeli jednak masz szczególną potrzebę i chciałbyś o coś dopytać – napisz do nas na adres email: sklep@geeksocks.pl.
Twój link do śledzenia paczki nie działa?
Linki są generowane automatycznie, ale zaczynają działać dopiero kiedy paczka pojawi się w systemie. Dzieje się to z opóźnieniem – szczególnie w święta i dni weekendowe. Jeżeli Twój link nie działa, to nie martw się na zapas – poczekaj do kolejnego dnia roboczego.
Ile czasu zajmuje realizacja dostawy?
Paczki są nadawane w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia, a następnie wysyłane firmą kurierską (która też może potrzebować około 2 dni na dostarczenie). Czyli do Ciebie skarpetki powinny dotrzeć w ciągu 3-5 dni roboczych.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Nie, ale istnieje możliwość odebrania darmowej przesyłki w jednym punkcie w 43-300 Bielsko-Biała. W tym celu wybierz odpowiednią metodę dostawy w momencie składania zamówienia. Pamiętaj, że nie mamy sklepu stacjonarnego. Wysyłka odbywa się normalnie, z tym, że pod ten jeden adres jest ona darmowa. Otwórz odnośnik klikając w nazwę miejscowości, żeby dowiedzieć się więcej.
PŁATNOŚCI, FAKTURY, ROZLICZENIA
Czy w sklepie można płacić kartą?
Tak, w naszym sklepie można zapłacić kartą debetową lub kredytową, szybkim przelewem albo za pobraniem (płatność u kuriera).
Czy przy większych zamówieniach jest szansa na rabat?
Tak, przy zamówieniach powyżej 20 par możemy zaproponować dodatkowy rabat. W takim wypadku przed zakupem prosimy o kontakt na adres email: sklep@geeksocks.pl. Należy jednak pamiętać, że rabaty i promocje nie łączą się, więc dodatkowy rabat może dotyczyć jedynie par skarpetek, które nie są już przecenione. Rabatu nie możemy też naliczyć do transakcji, która już została zaakceptowana i/lub opłacona.
Czy dostanę fakturę?
Oczywiście istnieje taka możliwość, wystarczy wybrać odpowiednią opcję faktury przy składaniu zamówienia.
ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE
Czy mogę zwrócić towar jeśli mi się nie spodoba?
Tak, szczegóły znajdziesz tutaj: ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE
Czy mogę wymienić skarpetki na inny rozmiar?
Niestety nie (możesz je jednak zwrócić i zakupić inne), szczegóły znajdziesz tutaj: ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE
POMYŁKI – to się może zdarzyć każdemu 🙂
Przez przypadek złożyłeś błędne zamówienie?
Kliknąłeś zły rozmiar? Do koszyka wpadł nie ten wzór? Jeżeli paczka jeszcze od nas nie wyszła (wtedy obowiązują zasady opisane tutaj: ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE) – napisz do nas maila na: sklep@geeksocks.pl. Jeżeli będzie to jeszcze możliwe, to postaramy się tak pokierować zamówieniem, żeby doszła do Ciebie ta wymarzona para skarpetek 🙂